piątek, 29 marca 2013

Aegyo ^.^

Annyeong :3 Dziś post o koreańskim aegyo, a jutro obiecuje już zrobić posta o doczepianych kosmykach, OBIECUJĘ ;)
Na początek co to w ogóle jest aegyo. Ah...naprawdę trudno mi to zdefiniować. W Korei terminu Aegyo używa się na określenie osoby zachowującej się w sposób słodki, uroczy często dziecinny.
Królową aegyo jest przedstawicielka k-popowego girlsbandu 'Girls Generation' (SNSD)- Sunny.

[Poniżej załączam większą dawkę cukru ;)]
Ależ się słodko zrobiło XD I jak podoba Wam się aegyo? Swoją drogą wiele razy próbowałam robić aegyo, ale biorąc pod uwagę fakt, że mój aparat nie jest w dobrej formie, wyszło mało efektownie :( Za niedługo będę zmieniać, więc może coś nowego porobię.
Oczywiście składam Wam najszczersze życzenia świąteczne, choć patrząc na pogodę za oknem mam wrażanie, że to nie Wielkanoc, a Boże Narodzenie XD Oryginalną mamy tegoroczną wiosnę nie ma co T_T
Dajcie znać w komentarzach o czym chcecie jeszcze czytać moje posty i jak Wam się podoba dzisiejszy post o aegyo ^^
No to trzymajcie się cieplutko kochani :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz