czwartek, 28 marca 2013

Kaminomoto


 Ni hao :3 Wiem, obiecałam ostatnio posta o doczepianych kosmykach, ale doszłam do wniosku, że najpierw napiszę o naturalnym produkcie japońskim - Kaminomoto.
Kaminomoto- to japoński sposób na gęste, długie włosy ^^
Produkt zapewnia szybszy porost włosów, co najważniejsze włosy odrastają mocne i grube.
Sposób użycia : Wylewamy na dłoń niewielką ilość i wcieramy we włosy, po nałożeniu  pachną naprawdę pięknie. :3
Myślę, że warto zaufać temu produktowi, choćby dlatego, że pochodzi z kultury naturalnego piękna- Azji ;)
Tutaj udostępniam Wam linka bezpośrednio do Kaminomoto, jeżeli jesteście nim zainteresowani ^^
KLIK
To chyba dziś na tyle :)
Sayo ~

1 komentarz:

  1. Ja jakoś nie jestem przekonana XD... Bałabym się czegoś takiego użyć na własnych włosach!
    dziękuję za komentarz u mnie <3

    OdpowiedzUsuń